دانلود مجموعه کامل فیلم آموزشی تعمیر لپ تاپ Laptop Repair Video
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

  

 

امروزه اکثر کسانی‌ که با کامپیوتر سرو کار دارن به علت راحتی‌ و قابل حامل بودن از لپ‌تاپ استفاده میکنند، لپ‌تاپ‌ها نسبت به کامپیوتر‌های خانگی مقاومت کمتری دارند و ممکن است که به علت ضربه آسیب ببیند،به همین دلیل سایت پی سی دی مجموعه آموزشی‌ تعمیرات لپ تاپ را برای شما فراهم کرده است.

آیا شما مایل هستید یاد بگیرید که چگونه لب‌تاپ خود را تعمیر کنید؟

…آیا شما ترس از کار کردن با لب‌تاپ  خود دارید به دلیل اینکه خراب نشود؟

..آیا می‌خواهید مجموعه مهارتها ی خود را با صرفه جوی در هزینه و پول خود گسترش دهید جای آنکه برای تعمیرات جزئی لب تاپ متزرزل هزینه‌های زیاد و اتلاف وقت شوید

این مطلب برای افرادی است که دوست دارن خود مختار باشند و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای لپ‌تاپ خود را تعمیر کنند؟

سایت پی سی دی کاملترین و پیشرفته‌ترین مجموعه تصویری آموزشی‌ از تعمیر کردن لب تاپ برای شما ارائه داده است که با استفاده از آن میتوانید مشکلات جزعی‌ و کلی‌ لپ تاپ خود را بدون ارجاع به متخصص کامپیوتر برطرف کنید،امیدوارم که این مجموعه رضایت کامل شما کاربران عزیز سایت پی سی دی را فراهم آورد.

روند آموزشی مجموعه به قدری ساده و قابل فهم تهیه شده است که حتی اگر یک کاربر مبتدی باشید و آشنایی با سخت افزار کامپیوتر نداشته باشید پس از تماشای آموزش‌های این شرکت مهارت کاملی را برای تعمیرات مختلف لپ تاپ کسب میکنید .

در این سری از آموزشها از نکات ساده تا عیب‌یابی و تعویض هر کدام از قطعات لپ‌تاپ‌های مختلف تا آموزشهای پیشرفته را فرا خواهید گرفت.

 

 

 دانلود رایگان با لینک مستقیم  با عضویت در سایت 

 ادامه مطلب ....

 

 



دانلود فیلم آموزش دلفی Delphi 7 به زبان فارسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

شاید بتوان گفت که Delphi 7 یکی از بهترین گزینه ها ممکن برنامه نویسی برای محیط ویندوز است، چون علاوه بر کاربردی بودن دارای مفاهیم و اصولی ساده و جذاب است به همین دلیل از دلفی در بیشتر دانشگاه ها برای آموختن برنامه نویسی استفاده می شود.

در این فیلم آموزشی شما می آموزید که چگونه با Delphi 7 شروع به برنامه نویسی کنید. همانطور که در عنوان نیز ذکر شده است این فیلم دارای زبان فارسی بوده که سطح آموزشی آن نیز مقدماتی است و این یعنی شما براحتی می توانید کار برنامه نویسی با Delphi 7 را بیاموزید.

 

 

 ادامه مطلب ....

 

 



دانلود مجموعه فیلم های آموزشی C و ++C به زبان فارسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

زبان برنامه‌نویسی سی C programming language به سخت افزار یا سیستم عامل خاصی وابسته نیست. این زبان خصوصیات و اجزا زبان های برنامه نویسی پیشرفته را همراه با کارآیی بالای زبان اسمبلی دربردارد و گاهی آن را یک زبان نیمه پیشرفته می دانند.

 

C به گونه ای است که تطبیق نرم افزار از یک نوع کامپیوتر به نوع دیگر را آسان می کند. امروزه برنامه ریزی ریزکنترل ها و انواع سی‌پی‌یوها و همچنین تولید سیستم عامل های جدید و نرم افزارهای کاربردی از طریق زبان C صورت می گیرد.

 

برخی از خصوصیات بارز زبان برنامه نویسی C به شرح زیر می باشد :

  • تاثير گذارترين زبان برنامه نويسي در دنیای كامپيوتر است.
  • یک زبان برنامه نویسی سطح میانی است.

 

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم  با عضویت در سایت

ادامه مطلب ...........

 

 

 

 



دانلود ویدیو آموزش Add user in AD به زبان فارسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

در کنسول Active Directory Users And Computers یک Container وجود دارد که Users نامیده می شود و شامل دو اکانت کاربر توکار به نام های Administrator و Guest می باشد.

به هر یک از این اکانت های توکار حقوق و مجوزهایی به طور خودکار اختصاص داده می شود. اکانت Administrator هنگامی که شما یک ویندوز سرور 2008 عضوز سرور را نصب می کنید ،

به شکل محلی ساخته می شود و یا در هنگامی که یک کامپیوتر ویندز سرور 2008 که اولین سرور در دامین اکتیو دایرکتوری است را نصب می کنید ، در اکتیو دایرکتوری ساخته می شود

. Administrator یک اکانت مخصوصی است که کنترل کاملی بر روی کامپیوتر یا دامین دارد. اکانت Administrator درون اکتیودایرکتوری دارای تنظیمات پیش فرض زیر می باشد:

 

ادامه مطلب ...

 

 



دانلود ویدیو آموزش Game net به زبان فارسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

فیلم های آموزش شبکه به نام Game net. در این بخش قصد داریم نحوه راه اندازی یک گیم نت را به طور جامع و کامل آموزش دهیم، اگر بخواهیم یک گیم نت را راه اندازی کنیم از نرم افزاری به نام Game port استفاده می‌‌کنیم. این نرم افزار در دو نسخه Client و Server منتشر شده است.

بر روی کامپیوتر اصلی‌ نسخه Server و بر روی کامپیوتر‌های دیگر نسخه Client یا مشتری را نصب می‌‌کنیم. ابتدا نسخه Server را نصب کرده و تنظیمات آن را به شما آموزش می‌‌دهیم و سپس نسخه Client را مطرح می کنیم.

 

وصل کردن دو کامپیوتر به هم از ساده ترین مباحث شبکه در علم کامپیوتر به حساب می آید. پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از این طریق شما می توانید از یک امکان لذت بخش دیگر نیز استفاده کنید!

با شبکه شدن دو کامپیوتر شما می توانید بازیهای مختلفی را تحت شبکه خانگی خودتان بازی کنید و از آن لذت ببرید.

در این فیلم به نحوه ایجاد یک شبکه بین چند کامپیوتر میپردازیم.

برای شبکه کردن کامپیوتر، شما به سخت افزار شبکه بر روی سیستم ها و به مقدار لازم کابل شبکه نیاز دارید.

 

 

ادامه مطلب ....

 

 



فیلم آموزشی فارسی آموزش نصب و راه اندازی DFS Server
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

یکی از مسایلی که در کشور ما وجود دارد این است که عادت نداریم کارها را در شبکه های تحت کنترل خود به صورت گروهی انجام دهیم.

اگر هم قرار به همکاری باشد سعی می کنیم سخت ترین راه را انتخاب کنیم. البته این موضوع ناشی از بی دانشی و یا حتی کم اطلاعی مدیران شبکه ما نمی باشد ، بلکه به این دلیل می باشد که روح همکاری در ما ایرانی ها به آن شکل وجود ندارد و شاید هم به دلیل احساس بی نیازی به بعضی از تکنولوژی ها باشد.

 

در این فیلم شما را با سیستم فایلهای توزیعی و سرویس جایگزینی فایل آشنا میکنم. DFS سرپرست سیستم را قادر میسازد تا دسترسی و مدیریت فایلهایی را که بطور فیزیکی در شبکه توزیع شده اند،

برای کاربران تسهیل نماید. به کمک DFS میتوانید فایلهایی را روی چندین سرور به اشتراک بگذارید، بطوریکه از دید کاربران تمام این فایلها در یک محل قرار دارند.

دیگر نیازی نیست تا کاربران محل اصلی و فیزیکی فایلها را بدانند تا بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند. DFS به کمک FRS بطور اتوماتیک محتویات را میان جایگزین های مختلف هماهنگ میکند.

سایت ها و سرویس های اکتیو دایرکتوری از FRS برای جایگزینی توپولوژی و اطلاعات عمومی کاتالوگ در بین کنترلگرهای دامنه استفاده میکند.

 

سیستم فایل توزیعی

DFS در ویندوز ۲۰۰۰ سرور به کاربران این امکان را میدهد تا براحتی به پوشه های مشترک توزیع شده روی شبکه دسترسی پیدا کنند. یک پوشه منفرد DFS بعنوان یک نقطه دسترسی برای پوشه های مشترک دیگر در شبکه عمل میکند.

 

مراجعه به ادامه مطلب ........