گلچین والپیپر مناظر طبیعی (تابستان 93)
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

عکس های لند اسکیپ (Landscape) به عکس هایی گفته میشود که موضوع اصلی آنها مناظر طبیعی است. در عکس های Landscape هیچ نشانی از ساخته های دست بشر وجود ندارد و فقط بهمناظر طبیعی توجه میشود.

شاید در نگاه اول، عکاسی Landscape کار ساده ای به نظر برسد. اما این مدل عکاسی نیاز به ذوق هنری و مهارت عکاسی بالایی دارد.

 

در این مطلب، مجموعه بی نظیری از عکس های مناظر طبیعی (Landscape) را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه، گلچین تابستان 93 بوده و شامل 228 تصویر بسیار زیبا با کیفیت HD است.

 

از این عکس ها میتوانید به عنوان بک گراند کامپیوتر، لپتاپ، یا تبلت خود استفاده کنید. در ادامه مطلب میتوانید این تصاویر بی نظیر را در دو قسمت جداگانه دانلود کنید.

 

 

 

 



مجموعه عکس طراحی داخلی منزل
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، یک شغل هنرمندانه و تخصصی است. اما خود شما هم اگر بودجه و فرصت لازم را داشته باشید میتوانید از روی عکس و مدل های دکوراسیون، اقدام به طراحی داخلی منزل خودتان کنید.

 

یا اگر بودجه لازم را دارید ولی فرصت ندارید، یا نمیدانید وسایل مورد نیاز را از کجا تهیه کنید، میتوانیدعکس طراحی داخلی مورد نظر خود را به افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند بدهید تا طبق سلیقه شما منزلتان را طراحی کنند.

 

در این مطلب، مجموعه عکس از طراحی داخلی و دکوراسیون منزل را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 125 عکس متنوع میباشد.

 

بیشتر عکس های این مجموعه، در مورد طراحی اتاق خواب و سالن اصلی منزل است. تعدادی عکس از حمام و سرویس بهداشتی، و همینطور آشپزخانه نیز در این مجموعه قرار دارد.

 

این عکس ها دارای رزولوشن بسیار بالایی هستند و همه جزئیات در آنها مشخص است. به همین دلیل میتواند الگویی مناسب برای چیدمان خانه شما باشد.

 

این عکس ها به قدری زیبا هستند که حتی میتوانید از آنها به عنوان بک گراند ویندوز خود نیز استفاده کنید.

 

 

 

 



مجموعه والپیپر های HD با موضوع حیوانات
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که معمولا دسکتاپ خود را با بک گراند عکس حیوانات تزئین میکنند، در این مطلب با ما همراه باشید تا یک مجموعه عکس بی نظیر را به شما معرفی کنیم.

 

مجموعه Animals HD Wallpapers حاوی 150 عکس بسیار زیبا و با کیفیت از حیوانات مختلف است.

 

این عکس ها طوری گرفته شده اند که در بیشتر آنها، کادر سمت راست یا چپ خالی است و میتوانید آیکون های دسکتاپ خود را در آن قسمت ها بچینید بدون اینکه تداخلی با عکس دسکتاپ داشته باشند.

 

با توجه به کیفیت بالای عکس های این مجموعه، علاوه بر بک گراند ویندوز میتوانید از آنها در طراحی های گرافیکی نیز استفاده کنید.

 

 

 



گلچین بک گراند بازی های کامپیوتری - Games HD Wallpapers
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

طرفدار دو آتشه بازی های کامپیوتری هستید؟ در این مطلب با ما همراه باشید !

 

در این مطلب، مجموعه بی نظیر Games HD Wallpapers را برای شما آماده کرده ایم که شامل105 بک گراند بسیار زیبا و استثنایی با موضوع بازی های کامپیوتری است.

 

بیشتر این بک گراند ها از روی پوستر بازی های پرطرفدار ساخته شده است. برخی از آنها نیز توسط علاقمندان به بازی های کامپیوتری طراحی شده است.

 

ابن بک گراند ها با کیفیت بسیار بالای HD بوده و میتواند دسکتاپ شما را بر اساس بازی هایی که به آنها علاقه دارید تزئین کند. پوستر بیشتر بازی های معروف کامپیوتری در این مجموعه قرار دارد.

 

با توجه به کیفیت بالای این عکس ها، میتوان از آنها در طراحی های گرافیکی نیز استفاده کرد.

 

 

 



مجموعه عکس بک گراند با کیفیت بالا، با موضوعات ورزشی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

به رشته های ورزشی علاقمند هستید؟ پس چه بهتر که یک عکس ورزشی را به عنوان بک گراند کامپیوتر خود قرار دهید!

 

در این مطلب ، مجموعه ارزشمندی از عکس های ورزشی را برای شما آماده کرده ایم. تعداد این عکس ها 77 عدد بوده و با کیفیت بسیار بالا (HD) و از رشته های مختلف ورزشی هستند.

 

ورزش هایی مثل فوتبال، تنیس، موتور سواری، اتومبیل رانی، موج سواری، دوچرخه سواری، اسکی، بوکس، بیلیارد، و ... در مجموعه عکس های ورزشی Sport HD Wallpapers قرار دارند.

 

بیشتر این عکس ها طوری گرفته شده اند که در سمت چپ و راست آنها فضای خالی برای قرار گرفتن آیکون های دسکتاپ وجود دارد.

 

 

 



والپیپرهای فانتزی، از نقاشی های دیجیتالی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

در دنیای تکنولوژی، نقاشی ها هم دیجیتالی شده اند. طراحی هایی که امروزه در انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری دیده میشود، از ابتدا تا انتها توسط کامپیوتر و به شیوه های دیجیتالی نقاشی میشوند.

 

در این مطلب، مجموعه بی نظیری از نقاشی های دیجیتالی را برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها دارای کیفیت بسیار بالا بوده و میتوانید از آنها به عنوان والپیپر ویندوز خود (در کامپیوتر و لپتاپ) استفاده کنید.

 

مجموعه Fantastic Painting Art Wallpapers حاوی 73 عکس نقاشی شده و بسیار زیباست. این عکس ها دارای تم خیالی و فانتزی هستند و میتوانند جلوه زیبایی به دسکتاپ ویندوز شما بدهند.

 

در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه عکس والپیپر را به صورت یکجا دانلود کنید.

 

 

 



مجموعه نقاشی های لئوناردو داوینچی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

داوینچی کیست؟

لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci) برای بیشتر افراد به عنوان یک نقاش شناخته شده است.

ولی حقیقت این است که او یک نقاش، مجسمه ساز، دانشمند، معمار، موسیقی دان، ریاضی دان، مهندس، زمین شناس، گیاه شناس، و نویسنده ای بزرگ بود.

داوینچی در تمام این علوم، سرآمد همه دانشمندان و هنرمندان زمان خود بود.

 

این اعجوبه ایتالیایی، در سال 1452 میلادی به دنیا آمد. گفته میشود که او فرزند نامشروع یک تاجر ثروتمند و یک زن دهقان بوده است. با این حال اکثر مورخان، لئوناردو را با استعداد ترین انسانی میدانند که تا کنون در این جهان زندگی کرده است.

 

 

 



مجموعه تصاویر والپیپر، با موضوع بهشت روی زمین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

به نمونه تصاویر بالا نگاه کنید. باورتان میشود که اینها تصاویری واقعی از زیبایی های کره زمین هستند؟

 

با وجود ساخت و ساز بشر در نقاط مختلف کره زمین و آسیب رساندن به طبیعت، هنوز هم نقاط بکر و زیبایی در زمین وجود دارند. زیبایی این نقاط به حدی است که میتوان آنها را بهشت روی زمین دانست. مکان هایی که حتی نگاه کردن به تصویر آنها نیز به انسان آرامش میدهد.

 

در این مطلب ، مجموعه ای شامل 50 عکس بسیار زیبا از طبیعت روی زمین را برای شما آماده کرده ایم.

 

این مجموعه که تحت عنوان بهشت روی زمین (Heaven on the Earth) منتشر شده است، شامل تصاویری با کیفیت بسیار بالاست که میتوانید از آنها به عنوان بک گراند کامپیوتر یا لپتاپ خود استفاده کنید.

 

 

 

 



آموزش کامل 3D Max 2013 همراه با فیلم آموزشی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

نرم افزار 3D Max معروف ترین نرم افزار برای طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی میباشد. از این نرم افزار به دلیل امکانات محاسباتی و مهندسی که دارد، علاوه بر ساخت انیمیشن برای طراحی سازه های معماری و صنعتی نیز استفاده میشود.

 

یکی از ویژگی های مثبت نرم افزار تری دی مکس، سازگاری آن با پلاگین ها و افزونه های مختلف است. همین افزونه ها هستند که امکان کاربری های مختلف را فراهم میکنند. از یک طراحی ساده 3 بعدی گرفته تا ساخت انیمیشن برای بازی های کامپیوتری، و یا طراحی معماری ساختمان. نرم افزار3D Max از عهده همه اینها بر میآید.

 

با توجه به پرکاربرد بودن این نرم افزار (مخصوصا در کشور خودمان) ، تصمیم گرفتیم مجموعه آموزش 3D Max 2013 را تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهیم. زیرا آشنایی با امکانات مختلف 3D Max و کار حرفه ای با آن، نیازمند آموزش کامل و جامع است.

 

 

 



فیلم مستند اسرار دلار - Secrets of the Dollar
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

متداول ترین اسکناس جهان، اسرار زیادی در دل خود دارد.

از پشت پرده تصاویر پنهان در آن گرفته تا تاریخچه و دلیل درج هر تصویر بر روی اسکناس ها.

در فیلم مستند اسرار دلار (Secrets of the Dollar) ، با بخش کوچکی از رازهای پشت پرده اسکناس های دلار آشنا می شوید.

 

 



آموزش انجام تعمیرات منزل (فیلم های آموزشی) - Home Repair Learn Videos
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

برخی افراد به گفته خودشان "فنی" هستند. یعنی از عهده کارهای مختلف فنی و تعمیراتی بر می آیند. این افراد، بیشتر کارهای تعمیراتی منزل را خودشان انجام می دهند و در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. البته بیشتر این کارها را به صورت سعی و خطا یاد گرفته اند. و البته خیلی وقت ها هم خراب کاری می کنند !

 

آیا شما هم دوست دارید کارهای فنی و تعمیراتی خانه را خودتان انجام دهید ؟ توسط فیلم های آموزشی که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم، می توانید نحوه انجام کار های مختلف تعمیرات منزل را یاد بگیرید. و از این به بعد به جای پرداخت هزینه های زیاد برای تعمیرات، خودتان این کار ها را انجام دهید.

 

با مشاهده این فیلم های آموزشی، شما یک تعمیرکار حرفه ای کارهای منزل خواهید بود. حتی می توانید در صورت کسب تجربه لازم، کارهای دیگران را هم انجام دهید و برای خودتان درآمد کسب کنید !

 

 

 



مستند مرگبار ترین قاتلان عمق آب - Worlds Deadliest Underwater Killers 2012
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

مجموعه مستند های World's Deadliest یا مرگبار ترین های جهان، به بررسی خطرناک ترین حیوانات دنیا میپردازد. این مستند ها در قسمت های مختلف تولید شده است و هرکدام به یک موضوع خاص اختصاص دارد.

مثل مرگبار ترین پرندگان، مرگبار ترین حشرات، مرگبار ترین درندگان، و ...

 

در این مطلب، یکی از بهترین و جذاب ترین این مستند ها، یعنی مستند Worlds Deadliest Underwater Killers را آماده کرده ایم. این مستند به بررسی قاتلان عمق آب میپردازد.

حیواناتی مثل کوسه ها، نیزه ماهی، پیرانا، اختاپوس های سمی، نهنگ قاتل، و ... از جمله موجوداتی هستند که نحوه زندگی و شکار آنها در این مستند بررسی میشود.

 

 

 



فیلم مستند آخرین روز دایناسور ها - Last Day of the Dinosaurs
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

دایناسورها برای میلیون ها سال حاکم مطلق کره زمین بودند.

آنها آنقدر قوی، درنده خو، و تکامل یافته بودند که در محیط زندگی آنها امکان بقا برای هیچ حیوان دیگری وجود نداشت.

به همین دلیل در طول میلیون ها سال زندگی دایناسور ها، گونه های دیگر جانوران نتوانستند تکامل پیدا کنند.

اما بعد از انقراض دایناسور ها، سایر گونه های جانوری توانستند تکامل پیدا کنند و در سراسر جهان پراکنده شوند.

 

 

 



نرم افزار غلط یابی و ویراستاری متون انگلیسی - ClearEdits v3.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 آیا در نگارش متن به زبان انگلیسی مشکل دارید ؟

آیا می خواهید متنی که به زبان انگلیسی نوشته اید را به دست یک ویراستار حرفه ای بسپارید تا اشکالات نگارشی و گرامری آن را برطرف کند؟

یا علاقمند به زبان انگلیسی هستید و می خواهید توانایی های خود را در زمینه Writing یا نوشتار زبان انگلیسی تقویت کنید ؟

نرم افزار Clear Edits یک ویراستار حرفه ای در خدمت شماست !

 

 

 



نرم افزار آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی برای تافل، (مخصوص موبایل اندروید) - The 400 Must Have
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

یکی از منابع مهم آمادگی برای تافل، کتاب The 400 Must Have Words for the TOEFLمیباشد. این کتاب شامل آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی بوده و زبان آموزان را برایآزمون تافل آماده میکند.

 

در این مطلب، نرم افزار اندرویدی این کتاب را برای شما تهیه کرده ایم. به این ترتیب شما میتوانید در هر زمان که وقت آزاد پیدا میکنید آن را مطالعه کنید.

 

اما این نرم افزار فقط برای زبان آموزان تافل نیست. بلکه به درد همه افرادی میخورد که دوست دارند بایادگیری پرکاربرد ترین لغات زبان انگلیسی، توانایی خود را در درک مطالب انگلیسی افزایش دهند.

 

 

ادامه مطلب ...